قوانین و مقررات

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. لپ تاپ شاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

– فروشگاه لپ تاپ شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه لپ تاپ شاپ محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در آخر وقت روز پنجشنبه برای مشتریان عزیز واریز می شود.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

– فروشگاه لپ تاپ شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و در سامانه ساماندهی فضای مجازی ثبت گردیده است. پرداخت هزینه محصولات توسط درگاه پرداخت ایمن و مطمئن زرین پال انجام می گیرد.

– کلیه کالاهای دیجیتالی اعم از لپ تاپ، کیس، مانیتور و … دارای یک هفته مهلت تست بوده و مشتریان تنها 7 روز پس از دریافت کالای خود امکان استرداد آن را به فروشگاه دارند. (در صورت کنده شدن لیبل شرکت از روی محصولات در طول 7 روز مهلت تست، گارانتی کالا لغو می شود.)

– کالاهای استوک محصولات کارکرده یا ریفرش اروپایی و یا آمریکایی می باشند، بنابراین وجود خط و خش روی اینجور کالاها امری عادی است. بر این اساس وجود خط و خش روی کالاها ایراد محسوب نشده و مشمول گارانتی فروشگاه لپ تاپ شاپ نمی باشد. هرچند فروشگاه لپ تاپ شاپ سعی در فروش و ارائه ی محصولات با کیفیت، تمیز و سالم دارد.

– هزینه ارسال کالا در حال حاضر برای خرید های کمتر از 15 میلیون تومان بر عهده خریدار بوده و پس از دریافت کالا می بایست به تیپاکس پرداخت شود.

فروشگاه لپ تاپ شاپ به منظور حفظ سلامت و تسریع در ارسال کالا به مشتریان عزیز، محصولات را توسط شرکت تیپاکس ارسال می کند. پس از تحویل بسته به شرکت تیپاکس، فروشگاه لپ تاپ شاپ دیگر مسئولیتی در قبال ارسال کالا به هر نقطه از ایران ندارد. بنابراین در هنگام تحویل بسته حتماً در حضور مأمور تیپاکس بسته را باز کرده و از سلامت کالا مطمئن شوید. در صورت وجود شکستگی یا آسیب دیدگی بسته را در همان موقع تحویل مأمور تیپاکس دهید تا برای دریافت خسارت و بیمه اقدام شود.

0
    0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی استبازگشت به فروشگاه